Support Center

Name is required.
Email address is required.
Invalid email address
Answer is required.
Exceeding max length of 5KB

Paid subscription doesn't work

Morgan E Johnson Nov 21, 2019 06:07PM CET

I paid for Pacemaker+ and never received the upgrade. The trial didn't work and I assumed that it didn't go through. However, I've been charged for these services. I haven't been able to use any of the Pacemaker+ effects. The app prompts me to upgrade, when I do. I have since cancelled the upgrade, but would like a refund.

1 Community Answers

Best Answer
Phillip Munn Nov 22, 2019 08:40PM CET

Hello Morgan,

Sorry to hear that you had problems with the trial.
Regarding refunds, Apple securely process payments on our behalf therefore we are unable to issue you a refund directly. Apple may issue you a refund but this is at their discretion. Our suggestion would be to use the website here: https://getsupport.apple.com to get in touch with Apple and hopefully they will be able to assist.


This question has received the maximum number of answers.

support@pacemaker.net
https://cdn.desk.com/
false
Pacemaker
Loading
seconds ago
a minute ago
minutes ago
an hour ago
hours ago
a day ago
days ago
about
false
Invalid characters found
/customer/en/portal/articles/autocomplete